DE FALDNE SKAL MINDES
Svar på artikel – kommunen beklager fejl
LÆSERDEBAT: I avisen for nylig blev der af en læser spurgt til den krans, der hvert år bliver lagt ved mindestenen for de faldne i 2. verdenskrig, der står ved Rytterskolen.
Der er beklageligvis ikke lagt en krans den 5. maj i år, og det er selvfølgelig en fejl.
Vi vil igen til næste år sørge for, at der blive købt og lagt en krans til minde om dem, der ofrede
deres liv i kampen for Danmarks frihed. Det skal naturligvis mindes.
Center for
Politik og Ledelse
Hvidovre Kommune
