DER ER JO NETOP DERFOR VI FLYTTEDE HERTIL

DER ER JO NETOP DERFOR VI FLYTTEDE HERTIL

LONE og SVENN STRUNK om naboers klager over naturen

LÆSERDEBAT: Vi er flyttet til området der grænser op til Naturcentret Quark for godt tre år siden.

Vi er flyttet netop hertil, fordi området har den placering det har:

Tæt ved natur.

Tæt ved dyr.

Fordi det er et rekreativt område.

Quark lå her, og har været her længe før her blev bebygget.

Det undrer os, at man kan blive overrasket over at der er en hane der galer, og man strejfvis kan lugte at der er får i nærheden, når man bosætter sig ved siden af et naturcenter.

Et naturcenter, der har meget stor betydning for børn og familier i lokalområdet. Vi er på Quark flere gange dagligt, og det besøges og benyttes af områdets dagtilbud, skoler og familier. Ikke en gang imellem, men hver eneste dag året rundt.

Quarks medarbejdere og frivillige sørger for at der altid ser ordentligt ud på området, og de er altid hjælpsomme og imødekommende.

Hvis man er utilfreds med hanegal og ikke kan lide lugten i bageriet, så er det næppe her man skal bo.

Vi er lykkelige for at bo lige her og kan ikke ønske os bedre naboer en netop høns og får.

Lone og Svenn Strunk

Filmbyen 48C

 

 

menu
menu