HVAD SKAL VI GØRE?

HVAD SKAL VI GØRE?

Beboere i Bredalsparken spørger:

REAKTIONER: Hvidovres Avis’ redaktion har fået adskillige kommentarer og spørgsmål fra beboere i Bredalsparken. Her er nogle af dem, som vi godt kunne ønske os svar på, hvis nogen vil påtage sig ansvaret:

Hvordan kan et lille kammer på 6,5 kvm, hvor radiator står på 3, bruge mere varme end i stuen på 22,7 kvm hvor radiator også står på 3?

Er der noget galt med målerne?

Hvad bliver pengene brugt til – er det driftsudgifter til det nye firma?

Vi havde ikke isvinter i 2025, så hvorfor den større udgift? Bliver helt bange for når vi får regnskabet for 2026..

- Jeg skal efterbetale 6.000 kr. og min aconto på 1300 pr måned stiger nu med 600 kr. – til 1900 – det bliver svært at betale.

En af vores radiatorer har aldrig været tændt, men den er målt til at have brugt varme – det forstår vi ikke?

Min nabo skal efterbetale 23.000 kr. han er pensionist og kan ikke betale det – hvad gør han?

Min ven har en 10 kvm større lejlighed end min og flere radiatorer der altid er på max varme – men hun skal kun efterbetale 820 kr. jeg skal betale 7.000 kr.?      

red
menu
menu