INGEN GRUNDLAG FOR ANKLAGER OM RIGA OG MOLINO KONCERTEN

INGEN GRUNDLAG FOR ANKLAGER OM RIGA OG MOLINO KONCERTEN

Café HUSK med svar:

LÆSERDEBAT: SVAR til B.S. “engageret Foreningsmand” angående omtalen om at RIGA har eneret på udstyret i forbindelse med koncerten med MOLINO den 10. maj på Risbjerggård.                                   

Vi fra CAFÉ HUSK er uforstående overfor at du bruger ord som CHOKERENDE/MAGTMISBRUG i omtalen af lydanlæg, som ikke har noget med MOLINO at gøre, da de bruger deres eget anlæg, hvilket de også oplyste til rette vedkommende ved koncerten den 10. maj. Så hvorfor blander du RIGA  ind i vores koncert med MOLINO, den har jo intet med RIGA at gøre, så der er noget du har misforstået.

Ældresagen er upolitisk og DU har skrevet et politisk indlæg hvor du blander Risbjerggård – CAFE HUSK – og Ældresagen ind i, og det er vi MEGET utilfredse med.      

Vi har altid - fra både kulturhusets kontor/personale/kommunen fået den bedste service og information, de har altid været yderst behjælpelig med alt.

Venligst

pigerne i Café HUSK

menu
menu