KAOS NÅR TILSKUERE SKAL HJEM
EN FODBOLDFAN om dårlige parkeringsforhold omkring stadion
LÆSERDEBAT: Til dem som bestemmer. Flot at Hvidovre kommune laver grønne områder især ved stadion, hvor udebanetilhængere nu lukkes ud til stor bus kø kaos på Hvidovrevej når alle skal hjem (ironi kan forekomme). Seneste hjemmekamp skulle 3.000 mennesker hjem – børn og voksne på cykler og gåben, måtte navigere rundt mellem biler og busser med fare for liv og lemmer. Hvor er parkeringspladser henne?
Held i uheld at HIF ikke rykkede op i 3F Superligaen, hva?
Hilsen en fodbold fan
