SLUT MED AT FEJRE FÆLLESSKAB?
MORGENSVØMMER med et lille opstød:
LÆSERDEBAT: Et lille opstød fra morgensvømmerne i Frihedens Idrætscenter, hvor vi hygger os, og nu gennem i hvert fald 8 år, sidder inde i svømmehallen og får kaffe, og morgenbrød + en lille en, synger fødselsdagssang om fredagen fra kl. 7-8, det sker måske en gang om måneden.
Nu har vi fået at vide at det må vi ikke længere – men har ikke fået en forklaring på hvorfor? Hvis det er et spørgsmål om flasker i svømmehallen kan vi godt forstå det, men så kan vi jo bare hælde den på en plastikflaske før vi går ind…
Hilsen
En svømmer
PS: Man må gerne holde disse fejringer i både Avedøre og i friluftsbadet!
