SLUT MED AT FEJRE FÆLLESSKAB?

SLUT MED AT FEJRE FÆLLESSKAB?

MORGENSVØMMER med et lille opstød:

LÆSERDEBAT: Et lille opstød fra morgensvømmerne i Frihedens Idrætscenter, hvor vi hygger os, og nu gennem i hvert fald 8 år, sidder inde i svømmehallen og får kaffe, og morgenbrød + en lille en, synger fødselsdagssang om fredagen fra kl. 7-8, det sker måske en gang om måneden.

Nu har vi fået at vide at det må vi ikke længere – men har ikke fået en forklaring på hvorfor? Hvis det er et spørgsmål om flasker i svømmehallen kan vi godt forstå det, men så kan vi jo bare hælde den på en plastikflaske før vi går ind…

Hilsen

En svømmer

PS: Man må gerne holde disse fejringer i både Avedøre og i friluftsbadet!

 

menu
menu