Tak for en fantastisk 100-års jubilæumsreception
Glæde, fællesskab og stærke lokale bånd prægede fejringen, da Hvidovre Avis markerede 100 år med en stemningsfuld reception
100 ÅR: Torsdag den 21. maj 2026 blev der skabt historiske minder i teatersalen i Frihedens Idrætscenter, da Hvidovre Avis fejrede 100-års jubilæum. En dag fyldt med glæde, fællesskab og taknemmelighed samlede et bredt udsnit af byens sjæl – fra politikere og erhvervsdrivende til borgere, venner af huset og samarbejdspartnere.
Omkring 200 gæster havde fundet vej til receptionen, der markerede et århundrede med lokal journalistik, der har formidlet byens nyheder, begivenheder og mennesker. Blandt de mange ansigter kunne man spotte borgmesteren, byrådspolitikere, hospitalsdirektør, lokale erhvervsfolk, tidligere medarbejdere og ikke mindst en stor skare af de trofaste læsere, der gennem årene har fulgt avisens udvikling.
Der var tid til at mindes de mange historier, der har præget Hvidovre, og til at se fremad mod de næste 100 år. Samarbejdspartnere og venner af huset bidrog med varme ord og anekdoter, der understregede, hvor vigtig en lokal avis er for et levende bysamfund og fællesskab.
Tak til alle, der gjorde dagen uforglemmelig
Hvidovre Avis vil gerne rette en varm tak til alle, der tog del i jubilæumsreceptionen. Det er jer – læsere, annoncører, samarbejdspartnere og frivilliges engagement og støtte, der gør det muligt at fortsætte med at fortælle om Hvidovres historier og begivenheder i en lokal avis.
red
