Tre nye Danmarksmestre i formationsdans
Hvidovre-dansere tager guld, sølv og bronze ved DM
DANS: I weekenden var DCT DANS på Arnold Nielsens Boulevard til DM i formationsdans, og resultaterne kan kun beskrives som en kæmpe succes for den lokale danseskole. Intet mindre end tre nye Danmarksmestre i hiphop og showdance.
Skolen har desuden hentet en lang række sølv- og bronzemedaljer hjem, og hele 10 af skolens dansere er nu udtaget til at repræsentere Danmark ved EM i juni.
red
